Syurga dunia adalah pilihannya ?

Photo BT.dk
Tepatnya pada 19 may 2020 - Copenhagen Area aku masih lagi menetap dan duduk di negara ini lagi. Seperti biasa aktifitas yang di lakukan sehari - hari menjadi tujuan kehadapan dari matlamat hidup. 

Memang betol kata pepatah " Semakin jauh kita melangkah maka semakin banyak pula berbagai hal kita lihat. Baik sengaja ataupun sebaliknya ". 
dan saya sebagai penulis article ini dah pon lebih kurang 14 thn menetap di negara ini.
Semalam tepatnya jam 10.10 PM lebih kurang tidak sengaja saya membaca laman artikel dari website media yang memangpon resmi di negara ini , ianya tak lain adalah Jylland-post.dk

Aminah 47 adalah sosok wanita yang menetap di negara Denmark. Dalam pengakuannya terhadap media, ia menceritakan bahasannya selama masa hidupnya hingga saat ini ia terasa penat melihat hukum, pantang larang yang dahpon ada di dalam Agama Islam. Tambah lagi perilaku umat Islam yang menetap di negara Denmark itu sendiri.

Aminah telahpon menikah dua kali yang memiliki dua orang anak ini meninggalkan agama Islam. Ia juga berkesempatan untuk ikut serta dalam berpatai ( Danske Folkparti ). Dalam pernyataannya juga ia menegaskan akan mengkritik tentang Islam di waktu musim panas tiba. [ AS ]
Previous Post Next Post
//]]>