Imigran sembunyi dalam kereta

Pemandu, berasal dari Maghribi yang berusia 65 tahun, pertama kali diminta untuk membuka batang saat petugas kawalan menahan pemandu itu di perbatasan BMW X5 Jumaat 7 dec 2017 dibawa ke kawalan sempadan di Melilla. saat Petugas kawalan  dapati sensor yang sengaja di letak di kawalan perbatasan Melilla yang boleh mengesan keseluruhan segala jenis kendaraan baik kereta, moto, van.

Pegawai kawalan Melilla menyatakan yang tidak dapat segera melihat bahawa perlu ada lebih ramai orang di dalam kereta daripada pemandu, jadi mereka meneruskan untuk menarik kereta selain, sekeping oleh sekeping. Dan usaha mereka membuahkan hasil.

Di bawah papan pemuka kereta itu merupakan seorang kanak-kanak berusia 12 tahun tersembunyi. laman web ini adalah begitu sempit bahawa dia mempunyai masalah pernafasan dan mati rasa dalam badan. Penemuan mengejutkan dapat dihubungi anggota polis untuk menangkap pemandu berusia 65 tahun itu, yang akan didakwa penyeludupan.

Budak berusia 12 tahun itu tidak punya kad pengenalan kepadanya, tetapi dipercayai dari negara Afrika Guinea.

'Pengawal Awam di Melilla menahan seorang pengedar yang menyembunyikan seorang budak 12 tahun di bawah papan pemuka kereta,' menulis polis tempatan dari Melilla di Twitter. [AS]
Previous Post Next Post
//]]>